Het eind is in zicht - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Bertus en Gerhard - WaarBenJij.nu Het eind is in zicht - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Bertus en Gerhard - WaarBenJij.nu

Het eind is in zicht

Door: Team37

Blijf op de hoogte en volg Bertus en Gerhard

14 Januari 2012 | Colombia, Bogota

maar eerst nogeven de grens passeren van Ecuador, een hele tour zo mooi als het land is zo on touristisch doen ze bij de grens de vakantie gangers cq Rallyrijders wwaronder wij Team37 natuurlijk ook hebben bij het uitgaan van Ecuador 2.5 uur in de rij buiten gestaan wij hadden geluk geen foutjes gemaakt door de duane toen we Ecuador binnen kwamen het team89 foutje in een nummer langer dan 4 uur aan de grens zitten wachten in de hitte. eenmaal van Ecuador af Colombia binnen 10 minuten binnen. op naar Pasto gebied waar de farc aktief is, veel militairen in het gebied op de eenof andere manier wel veilig gevoel behalve als de loodregen zou beginnen overall van die zandzakken opgestapeld waar de miltairen zich achter schuil hielden maar waren ook reuze anthosiast alsn wij langs raceden allemaal de duim omhoog, de wegen die wij vervolgden waren druk hoog slingerend door subtropisch gebied zeer mooi jammer dat het zo snel voorbij gaat Colombia is meer op touristen ingesteld net zo als Chili we hebben geen malaria tabletten geslikt wat erg naar is de luchtvervuiling het zijn eigelijk alle landen waar we door heen gereden zijn zeer luchtvervuild en niet gezond elke avond keek je in de spiegel en dan was je zwart van het stof en roet wat je op je kreeg en inademd we moeten de auto weg brengen naar de haven probeer vanavond of morgen nog wat te schrijven.
De verteller GN

• 14 Januari 2012 - 19:15

Riky De Roo, HoPe:

Ha Team 37, bedankt voor alle mooie reisverslagen. Geniet van jullie laatste dag in Cartagena.
    Hopelijk is Bertus inmiddels helemaal opgeknapt?
    Wij wensen jullie een hele goede reis toe naar huis en hopen elkaar te zien bij de reunie in Brummen. Hartelijke groeten namens het bestuur van Stichting HoPe Nederland