De vlucht - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bertus en Gerhard - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Bertus en Gerhard - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Team37

Blijf op de hoogte en volg Bertus en Gerhard

08 December 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Gistermorgen 10:15 7 december 2011 vertrokken uit Amsterdam
Ik had geen idee hoe ik mij zou voelen toen ik het toestel in stapte.
ik had me voorgenomen een paracetamolletje tenemen is er niet van gekomen wel 5 herlijke mini flsjes rode wijn en nog iets samen met mijn buurman aan de linkerhand en rechts Bertus jaja ik zat midden in het toestel en niet onopgemerkt zoals men van mij gewend is ,Bertus was ook niet onder de indruk van het vliegen op zich maaar het was langer dan dat we het hadden bedacht een klere eind.
we hadden fijne stewardessen die ons fantastisch bijstonden.
rond 24:00 nog een kleine bijeenkomst in het Hotel kennis gemaakt met het team dat ons begeleid en het Team van Veronica inmiddels contact gelegd en we gaan kijken wat wij als Team37 kunnen bijdragen aan de serie afleveringen in het voorjaar van 2012.
paar uurtjes geslapen 6:30 eruit en ontbijt fantastisch de bus in en naarZarate ongeveer 100km de aauto uit de haven gehaald.Navigatietecnies zoals we zijn verdwaald in Buenos Aires toen maar even naar 1.5 uur doolen een taxi genomen en Bertus kon me volgen. eindelijk de auto in de parkeergarage
Groet Team37




  • 08 December 2011 - 19:10

    Lidwien En Stefan :

    Oehh leuke stewardessen laat de vrouwen dat maar niet horen en dan lopen kerels te zijken over vrouwen nooit de weg weten pff heb je navigatie weet je niet hoe je hem moet instellen, stelletje mutsen groetjes mannen uit eersel xxx

  • 08 December 2011 - 21:05

    Lea:

    Leuk dat jij al een stukje hebt geschreven en bewezen dat rode wijn beter helpt dan paracetamol.

    Morgen is er voor jullie nog veel te zien en beleven in z’n enorm grote stad. Verdwaal niet!

    Als je al foto’s hebt gemaakt stuur deze dan door, kan ik ze alvast verwerken.

    Ik heb op de site gekeken welke hotels jullie bezetten, maar die kan ik niet vinden.
    Misschien kun je die benoemen in jouw schrijven en kunnen wij een kijkje nemen?

    Groetjes en veel plezier.

  • 08 December 2011 - 21:16

    Gerard:

    Jaja nu al verdwalen?? Je laten afleiden zeker door al dat moois in die grote stad. Gelukkig gaat de route ook door lange dorre gebieden, dus afleiding is daar niet. Wil nog niet zeggen dat je niet kunt verdwalen. Toch maar een paracetamolletje in plaats van wijn?
    Veel succes, want aan de techniek kan het niet liggen, toch??

  • 08 December 2011 - 21:26

    Sophie:

    He pap! Mooi verhaaltje hoor, zelfs met foto's. :) Mam vertelde dat je een mooi uitzicht had op je kamer, maak je daar ook een mooie foto van? Verdwaald?! Jullie moeten nog beginnen, haha. Oh nu bel je net. Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen. Eetsmakelijk! Kusjes van ons

  • 09 December 2011 - 13:54

    Oom Rieks-Diny, :

    Hoy team37.
    We blijven volgen en wensen jullie een mooie reis toe
    En hou hem tussen de lijntjes.
    Groet van de familie Boksem uut vjenne.

  • 09 December 2011 - 15:14

    Josephine Hissink :

    Ik hoop dat je eten daar naar wens is,en dat jullie zaterdag wel de weg kunnen vinden.
    Dan gaat het wel om 910 km.
    groetjes van ons uit Oeken.

  • 10 December 2011 - 09:10

    Evelien:

    Gaaf, dat we je zo kunnen volgen! Met de foto's en je verhaal is het helemaal compleet. Het voelt voor ons ook alsof we een beetje in amerika zitten. De pers is zo te zien ook goed vertegenwoordigd; wat een vette camera zeg.
    Veel foto's maken, dan genieten wij ook mee. Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal. Groetjes van de koensjes

  • 11 December 2011 - 15:50

    Vul Hier Je Naam In.:

    Echte dorpelingen toch om meteen te verdwalen als ze meer dan 5 huizen zien.hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bertus en Gerhard

Actief sinds 27 Nov. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 55203

Voorgaande reizen:

07 December 2011 - 15 Januari 2012

Panamericana Volvo Classic Adventure 2011-2012

Landen bezocht: